حمل بار به روسیه و بلاروس

کشور ایران همکاری تجاری و اقتصادی خوب و چشمگیری با کشور روسیه و بلاروس در زمینه صادرات  خشکبار ، خرما ، مرکبات و خودرو و صنایع دستی و ... و همچنین در  زمینه واردات ماشین آلات صنعتی و کشاورزی  ، الیاف ، غلات و حبوبات و ... دارد. 

باتوجه به تحریم های صورت گرفته با مرور زمان بر حجم این روابط  اقتصادی و تجاری افزوده  و موجبات ارز آوری بیشتر برای کشور فراهم خواهد شد.

این مجموعه با تکیه بر تخصص و دانش علمی نیروهای باسابقه خود آماده ارائه کامیون های جی پی اس دار چادری و یخچالی جهت حمل محمولات شرکت ها و کارخانجات به مقصد کشور روسیه از جمله شهرهای مسکو ، آستارخان ، سنت پترزبورگ ، نووسیبریسک ، یکاترینبورگ ،  نیژنی نووگراد ، سامارا ، روستوف ، ولکوگراد و... و همچنین کشور  بلاروس شهرهای مینسک ، برست ، نووپولتسک ، گرودنو و ... می باشد.

همچنین این  شرکت در جهت واردات محمولات از شهرهای ذکر شده خدمات با کیفیت و قابل قبولی را نسبت به سایر همکاران فعال در این زمینه ارائه خواهد کرد.

و با اطلاع از آخرین قوانین و مقررات تصویب شده در زمینه حمل محموله در کشور روسیه و ارائه کرایه ی حمل رقابتی و داشتن نمایندگان دلسوز و خدوم در مرزهای ورودی و خروجی  کشور  یاری گر تجار و همه ی بازرگانان فعال در این عرصه خواهد بود.

 روسیه و بلاروس