حمل و نقل هوایی

9 / 10
از 20 کاربر

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالارفتن سرعت تولید در خط های تولید و صنایع صاحبین کالا می بایست برخی از کالاها را در کوتاهترین زمان ممکن به کشور انتقال دهند درغیراینصورت ممکن است متضرر و ضررهای جبران ناپذیری را متحمل شوند . 

بنابراین به شیوه ی حمل هوائی روی می آورند از جمله مزیت حمل هوائی سرعت عمل بالا برای جابجائی کالا و از معایب آن هزینه بر بود نسبت به دو شیوه ی حمل دیگر یعنی شیوه ی حمل دریایی و جاده ای می باشد .

بصورت معمول کالاهایی که از طریق حمل هوائی جابجا می شوند از حساسیت بیشتری برخوردارند و صاحبین کالا باتوجه به سرعت عمل این نوع حمل این شیوه را انتخاب می کنند و پرسنل این شرکت با دانستن این نکته این امر مهم را به بهترین شکل به سرانجام می رسانند و رضایت خاطر صاحبین کالا را فراهم می آورند.

این شرکت باتوجه به دارا بودن نماینده در کشورهای چین ، اروپا ، دوبی  و ...  موجب تسهیل و بالارفتن سرعت در هنگام انجام این شیوه حمل می گردد.

و همچنین با داشتن نیروی بادانش در فرودگاه امام خمینی ، پیام و ... تمامی مراحل کار در ایران را بلافاصله  پس از رسیدن بار به فرودگاه مقصد پیگیری و در کوتاهترین زمان ممکن اسناد و سایر مدارک را در اختیار صاحبین کالا قرار میدهد.

 

از جمله سرویس های این شرکت در حمل هوائی عبارتند از: 

- حمل اکسپرس هوائی  از چین

- حمل از اروپا 

- حمل به شیوه ی DOOR TO DOOR 

- حمل انواع مواد خطرناک 

- حمل پودر و باتری 

 

 

 

 حمل و نقل هوایی

این مجموعه با شعار صداقت توانسته است راهنمایی ها و مشاوره های خوبی را در عرصه حمل هوائی ارائه دهد.

 حمل و نقل هوایی

 

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :